Snurrig i bollen!



Idag känner jag för att ta en bild då jag verkligen antränger ig för att se supersöt ut.




Fy sjutton, mitt huvud. Jag brukar inte ha huvudvärk, men aj.....
Nu de senaste timmarna har jag börjat må sämmre. Jaja, skönt att det blev nu i slutet av semestern. Men vad är det för konstig grej jag fått? Ett mysterium.

Jag blir så irriterad på min mobil. Den krånglar. Ibland får jag inga sms, jag kan inte skicka. När man ringer till den, kommer man ej fram. Vad sjutton?!
Jag vill inte ha det så just nu, mobilen måste funka. Annars är det rätt mycket som inte går ihop. Sorgligt, men sant.

Jag tror jag åker hem i morgon. Jag kan ju inte stanna i Hålanda i all evighet. en vill inte tillbringa fredagskvällen ensam. Det får lösas. Säkert någon annan som känner likadant och kan tänka sig en lugn kväll med en halvsjuk brud som vill prata av sig.
Segt bara att man inte kan ringa mig. Det blir att ringa hem till Hålanda eller skriva på msn/face  :)

Men nu ska jag bädda ner mig, är helt slut av ingen anledning....
Nu blir det film på min laptop istället, någon töntig käleksfilm, som vanligt....

Varför kollar man på dom egentligen? Oftast mår man bara dåligt efterso man också vill ha det så perfekt. Haha ibland är man allt för rolig. Men någon dag blir det väll så, när man minst anar det.


Tänkte bara avsluta med en fantastiskt bra låt.



Green Day - 21 Guns




Sov gott allihopa
Dröm härliga drömmar
Puss&Kram
Jessica

Kommentarer
Postat av: Felin

jag vill vara med dig en fredags kväll!!

2009-07-24 @ 01:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0