Sommarkväll!



Tjo!

Jag & Titti kom hem för ca 1 tim sedan.
Jag hittade allt som jag sökta idag, gott!

Vårt första stop blev systemet i Ale. Där köpte jag öl och mitt favoritvin Block Tower.
 Sedan körde vi till Backaplan till  Myone hästsportsbutik.

Hittade dessa sakerna.

* 2 par ridsockar
* 1 par ridkängor. Har alltid haft den här modellen i alla år. De är toppen!

 


Sedan köpte jag också en ny aktivitetsboll till hundarna, deras förre är sönder. Denna gången blev det en modell sönder så att de inte kan greppa den. Man lägger hundgodis i den, sedan får de putta på den för att det ska ramla ut. Så får de små liven tänka till lite!
Passade även på att köpa hundmat till Zantos. hade fått lite foder "på prov" från märket Nutro, och det gillade han! Så det köpte jag idag. Han är en enormt kräsen hund. Om han hade fått bestämma hade han haft sås till allt + bara äta matrester. Men torrfoder måste han ha, så att han får i sig allt han behöver.
Lite röktagris knorrar fick hundarna idag också :) Lördagsgodis.


Efter det körde vi till Backaplan. Där köpte jag örhängen och fyndade en klocka! Har tyvärr ingen bild på klockan, men ska försöka fixa detta. Titti köpte också lite smycken. Sedan fikade vi och efter det körde vi mot Ale.
Vi stannade till och hadlade blanddricka för ikväll också. Viktor köpte med sig Bacardi watermelon från flyget. Så vi ska blanda min favoritdrink! I like!


Men nu ska jag ner och ta en kopp kaffe med Titti och mamma.
Sedan ska vi bege oss till Erik & Helen där en supergod grillmiddag väntar! Pappa är redan där eftersom ahn hjälper Erik att bygga planket runt Jacizzin. Ikväll ska vi bada också, så bikinin ä nerpackad.
Jag tar cykeln med Zantos springande bredvid mig. SÅ gör han av med lite energi. Pepsi får inte följa med, han är för liten :)

Pratade föresten med min käre vän Bishop idag. Vi ska ju ha klassfest nästa helg, det har jag inte nämnt ännu. Vi ska vara hemma hos Maria. Ska bli himmla skoj!
Han pratade om att han ska ut idag i alla fall, alla ska ut idag känns det som. Jag är faktiskt lite sugen. Jaja. Vi får se.
Oavsett så blir det alkoholiga drycker för mig ikväll.


Ha en underbar lördagkväll i solen!
Puss&Kram
Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0