Stadspromenad i härliga Göteborg

Haj!

Idag har det varit toppen väder, varmt som sjutton!
Började dagen med att slänga i mig frukost samtidigt som jag plattade håret. Så gör jag jämt. Egentligen är det en mycket dålig vana, som utvecklats till en ovana.

Sedan blev det bussen till Partille. Hem till familjen Christiansen.
Sedan tog jag och TC bussen in till stan, till härliga mysiga Haga.
Vi gick bland affärerna och fönstershoppade lite. Efter en stund blev det lunch. Smakade toppen! Solen sken och jag njöt av dagen.
Efter maten betsämde vi oss för glass. Varför inte äta glass när solen skiner? :)
Där satt vi länge och tjötade. Glass smakar som bäst när det solen värmer.

Klockan närmade sig 18.30 och affärerna började stänga. Då begav vi oss hemmåt.
Vi bestämde oss för att kolla på film. Jag har sagt att hon inte får se Twilight utan att jag är med, så den såg vi. Men vi hade ej filmen hemma, så vi stack upp till Rickard och hämtade filmen.
Sedan kom vi hem, åt sen middag och såg på en av världens bästa filmer.

Men nu ska jag sova, eller aa kanske.

Puss&Kram
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0