Start´n to get better


Systeryster Titti



Min kära förkylning börjar ge upp nu, eller det hoppas jag i alla fall.
Inatt var det lite lättare att sova :)

Viktor skulle egentligen jobbat idag. Men han har hostat sönder ala våra öron inatt och igår när han kom hem mådde han väl sådär. Så han är hemma idag.

Alldeles strax ska jag & Titti åka in till stan. Vi åker först till systemet här i Älvängen. Ska shoppa lite vin och öl till mina päron inför grillkvällen. Sedan kör vi vidare till Backaplan. Jag ska in på Myone som är en stor hästportbutik. En av de bästa enligt mig, i alla fall för ryttaren.
Så ska vi gå där och strosa kring affärerna. Jag ska inte shoppa något onödigt, det har jag bestämt mig för.
Jag ska bjuda min lillasyster pålite lördagsfika i alla fall. Det gillar vi :)


I´ll write some more later!
Kisses&Hugs Jessie

Kommentarer
Postat av: carita

Hmmm...låter inget bra att han hostar sådär. En symtom som influensan har. Feber & ont i kroppen är ytterligare symtomer.

Skall inte skrämmas men med tanke på hur det är/var där så vet man ju aldrig :S

2009-07-26 @ 02:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0