Uppdate from Smoegen.

Tjolahopp i stugan!

Nu
har vi duschat, bytt om.

Igår blev bra. Haha herregud....
Först satt vi på våran altan och drack lite vin.
Sedan hämtade Jonatan upp oss i sin snygga Audi TT. Den ska jag få av honom en vacker dag serru! ;)
Så åkte vi hem till Felix som har ett hus hus precis vid Smögenbryggan. Där satt jag, Åsa, Jonatan & Felix. Sedan kom Walle dit också. Min kära söta vän Walle.

Efter ett tag kom 3 andra killar dit. De hade seglat hit. De ska bland annat delta i golftävlingen på söndag ,"Sommargolfen".
Efter ett tag drog jag, Åsa, Jonatan  & Walle till Havet,ett litet mysigt ställe vid bryggan.
Där satt vi och tjötade ett tag. Sedan drog vi till Lagergrens. Dit kom de andra sedan också.
Det var trevligt!
Sedan försvann Åsa & Jonatan som sagt....hehe.....vissa har behov! Som alla andra andra.
Jag stannade kvar med de andra.

Jaja....

När klockan var 04.00 kom jag hem till stugan. Vi hade bäddat upp min säng innan på dagen, en inte bäddat med påslakan och sånt.
Jag gör allt så tyst som möjligt, snabbt och smidigt. Mitt i allt ringer telefonen. Shiiiit, inte cäka de andra.
Men den lät inte så mycket,

Kul att höra av den personen i alla fall :) Satt ute på altanen och snackade ett tag, trevligt.

Efter kl 5 någongång somnade jag. Klockan 11 vaknade både jag och Åsa.
Efter några timmar åkte vi en sväng till Kungshamn för att lite äta mat. Gottigott!

Vädret är inte det bästa idag så vi bestämde oss för att åke hem och kolla på film.
Vi tittade på PS. I Love You. Under tiden somnade vi så gott. Riktigt gott faktiskt.

Sedan vaknade vi och tog en sväng till affären.
När vi kom hem tog jag en dusch.
Nu så sitter vi här och är på vinet igen. Vi har en hel del dricka kvar kan man säga. Inatt blir en tuff natt kanske...

Nu pratade vi precis med Bonte och kollade läget. De ska vara hos Felix idag igen. Får se om vi går det.

Vinet börjar ta ut sin värkan.....

Vi ska börja göra i ordning oss nu. Ringa Walle och kolla vad hon gör.

Jag ska säga er en sak. När Åsa dricker, kommer hon till en viss gräns. Nu har hon drickit tillräckligt och då börjar on ringa runt till allt folk på sin mobil. Inte alla kanske, men en del :) Kul!

Nu ska jag ta på mig klänningen, platta håret, ta fram skorna och bara ha riktigt skoj!

Man är bara ung en gång, det sanna ordspråket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0