4-0




Vad kan man säga?

ÖIF-Näset 4-0.
Om vi spelat so vi gjorde idag hade vi inte sumpat de viktiga matcherna. Det var inte 100% bra spel, men vi var enormt bra!
Det känns riktigt bra att avsluta såhär innan sommar uppehållet.
HÄRLIGT BRUDAR!

Idag
har jag förövrigt jobbat, på special. Det gick bra, vi fick dock en himmlans massa varor. Så det var full rulle hela dagen!
Efter jobbet stack jag upp till 3 butiken. Skulle snacka lite kring trådlöst bredband som jag gärna vill ha. Och så blev det också! Så det är därför jag sitter här nu, hemma hos mig och bloggar. Wiiihooo!

Efter det åkte jag upp till klubbstugan, där jag även åt lite middag.
Sedan match.


Idag var föresten dödsannonsen med i GP. En fin enkel annons, från alla till Dick. Oftast när en ung människa dör, kryllar hela sidorna av annonser.
Snart blir det begravning, vi har inte fått något datum ännu. Men det ser jag inte fram emot. Det kommer nog bli det jobbigaste begravningen på länge. Men men.



Nu ska jag sätta på en film, som jag ska somna till (som vanligt).
I morgon jobbar jag i förbutiken. Efter jobbet har jag inte bestämt vad jag ska göra, jag slutar 16.00. Funderar på att bara åka hem helt enkelt och göra lite tråkiga "måsten" = städa lite och tvätta.
Men man vet aldrig vad som händer.

Roligare inlägg än så här blir det ej. Måste hinna sova lite också :)
Men måste även passa på att tacka lillasyster Titti ännu en gång för min fina inflyttningspresent. Hon hade ramat in ett foto på oss 3 syskon. Det var en jätte fin vit ram med rosa blommor. Nu ser jag dom varja dag!





Men nu ska jag nana.
Sov sött och dröm härliga drömmar
Puss&Kram
Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0