En härlig dag i solen




.Idag vaknade jag upp 11, UNDERBART.
Vaknade pigg som en lärka. Kände att jag kunde ligga och dra mig i sängen en stund.
Men då såg jag solen på utsidan. Jag gick upp och drog öppnade fönstrer. Det var klarblå himmel och varmt.
Oj då, nu kan man ju inte ligga inne. Det hade faktiskt varit skönt med regn idag, så kunde jag bara vara hemma och slappa all day long.
Så jag gick upp och började göra lite brunch. Det blev lite stekt bacon och omelett, mummsfillibabba!
Sedan
fixade och trixade jag lite här hemma. Jag kände att jag verkligen ville åka till sjön eller havet.
Ringde runt lite, det var några som inte kunde följa med på så kort varsell. Tillslut blev det Rikk, kan alltid räkna med honom :)
Vi träffades vid Kåsjön, där hittade vi en perfekt plats på berget att ligga på.
Älskar känslan a att solen värmer hela kroppen. Det blev bara ett dopp, jag brukar annars inte vara någon badkruka, men det var inte så varmt i vattnet.
Sedan köpte vi glass uppe vid kiosken precis innan vi skulle ta bussen. Så åkte jag till Öjersjövallen för möte och träning.






Det var spelarrådet och ledarna som var på mötet kl 18.00.
Vi pratade om en massa saker, bland annat om när och vart vi ska ha träningsläger. Det lutar åt att i ska vara i Skärhamn. Hade varit skönt att åka bort :) Det gör jag mer än gärna, inte lika kul att ha träningsläger hemma. Åsa började redan planera att vi skulle till Smögen på lördagkvällen, haha.
Då kanske man träffar på Johanna :)
Jag måste bestämma med henne när jag ska komma och hälsa på, hon jobbar nämnligen på en liten resturang i Smögen, så ska jag få komma dit och hälsa på henne.
Men det blir under semestern. Jag har semester V28,29 och 30. Ska bli underbart!

Men nu ska jag bege mig till sängs. I morgon börjar jag 06.30. Men jag har ett riktigt gotte pass, slutar 12.00! Då ska jag möta upp Titti, så ska vi åka och bada någonstans. Jag vill till Aspen :) Men vi får se.
Sedan kl 19.00 ska jag klippa mig, wiihoo!

Sov sött och dröm härliga drömmar
Puss&Kram
Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0