Hard work, work.



Ca 07.00 ringer min mobil. Eller jag "drömmer" att den ringer. Senast jag kollade på klockan inatt var det 02.57. Jag kunde inte sova, jag blev jätte pigg så fort jag la mig i sängen. Vred och vände på mig länge.
Mitt i min dröm vaknar jag till och kollar på min mobil.

"Ett missat samtal från jobbet"

Det var ingen dröm.

Då hade de kort om personal på kolonial. Jag jobbar egentligen ett kort pass i kassan ikväll. Så undrade de om jag kunde jobba tidigt idag istället.
Finns bara ett liiiitet problem.

Jag är som sagt ute i Hålanda. Och min bil ska stå kvar här. Planen är att ta bussen hem. Så jag ska att jag kommer så fort jag kan. vi pratade om tiden 12.00-17.00. Go tid :)
Men det blir nog tidigare. Mamma ska köra mig till Älvängen där bussen går 08.30. Så åker jag direkt till jobbet.

Himmla skönt! Nu blev helt plötsligt hela eftermiddagen/kvällen fri. Tråkigt bara att jag inte hinner träna på Sportlife, men det får lösas!
Men nu är mitt te färdigt och frukost ska göras.

Och vet ni vad? Jag gillar faktiskt vädret. Hoppas det regnar efter jobbet. Det är så skönt att vara inne när det regnar, mysigt :)

Hoppas alla får en mysig fredag kväll
Puss&Kram
Jessica

Kommentarer
Postat av: Therese Szanto

Du jobbar som ett rumphåål!

Saknar dig! <3

2009-06-12 @ 15:15:36
URL: http://thereseszanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0