Hellskotta!

Så nära, så nära.
Idag hade jag inte lyckats fixa min jobbtid. Jobbade 16.00 till 20.30. En riktig mes tid.
Jag missade nästan hela matchen.
När matchen började, satt jag i kassa 1. Sedan bad jag att få stå i självscanningen lite, då kunde jag se TV:n och matchen bättre.
Men jag tror att Fritzon listade ut min plan, så jag fick sitta i kassa 1 igen haha. Hon kan sitt jobb!
Men jag kunde se TV:n ändå, fast den var så långt bort.
När Sverige kvitterade önskade jag a hela mitt hjärta att jag hade arit där, på Ullevi. Jag hade chans till biljett, men jobbade....
Jag ar helt tossig i kassan. Fritzon ringde mig lite då och då för att hålla mig uppdaterad :)
När jag slutade 20.30 skynade jag mig upp för att byta om så jag kunde se straffarna.

Jag kommer ner.
England sätter den.
Sverige sätter den.
England sätter den
Sverige....missar.

Det var Molins som la sista straffen. Målvakten lästa dock av honom, och jag tror inte den hade gått in även om han inte satte stolpen.
Men det är ändå sähär...

Seriges U21 landslag har skött sig utomordentligt enligt mig ändå!
Bara att hämta sig efter ett underläge som i denna matchen.
Vi har fått se bra fotboll, inte minst underhållande fotboll.
Tack!



Bra spelat pöjkar!

Annars idag har jag inte gjort så mycket.
Tränade idag på förmiddagen, tog en unda på spåret som går här kring Mossens IP.
Sedan åkte jag hem, duschade och gjorde i ordning mig. Blev hungrig, men orkade inte laga mat. Så jag äkte ner till stan. Kollade lite affärer och sedan hittade jag ett mysigt café där jag beställde en salladsmeny och sedan blev det en underbart god kopp kaffe efteråt. Det var skönt att sitta och luncha i det härliga vädret på uteserveringen. Jag satt och läste min nya bok, "Om jag kunde drömma".
Det är den första boken av fyra. Twilight är gjord från denna boken. Men böckerna är som sagt oftast alltid bättre än filmerna, så nu ska det läsas! Jag har inte haft en bok på ett bra tag nu.
Sedan ble det att åka till Partille, för att jobba.

I morgon blir det till att jobba kväll också. Men slutar 21.00. Jag vill gå ut, tror jag. Jag et inte ännu. Har inte kollat med någon om de ska ut. Men jag bara känner för det helt enkelt :)
Någon som ska ut kanske?



Innan i morgon på dagen har jag tänkt promenera en runda här ¨på spåret. Äter nog lunch på jobbet, har kvar mat där från idag, och hinner inte äta på min korta rast.

Här är lite inrednings inspiration!

Jag är som sagt ute efter ett fint duschdraperi.
Här är lite saker från Bluebox
Först några duschdraperier:







Lite andra prylar från samma ställe:




Duschdraperier från Bolagret


Men nu ska jag bege mig till sängs och läsa min bok med en kopp te.
Är fortfarande snuvig och nyser ständigt, men är ändå inte sjuk. Mysko...

Sov sött och dröm härliga drömmar
Puss&Kram
Jessica

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha hon är slug den där Fritzon! :)

2009-06-27 @ 01:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0