Hos Åsa

T

Tjo!

Nu är vi alla hemma här hos Åsa.
Jag passar på att låna datorn lite eftersom mitt internet inte är igång ännu.
Då får jag passa på att vara DJ samtidigt, goodie.

Vin, cider, lite öl och trevligt sällskap.
En kväll som denna behöver jag, glömma allt för ett tag och bara ha skoj.
Dränka sina synder? Njaaa....kanske? Nej!

Men nu kom precis Emelie och Matilda också.

Dagen på jobbet har varit sådär. Inte min dag. Fast hela veckan har varit konstig.
Men nästa vecka ska bli bättre.

Jag stormtrivs i alla fall i lägenheten.  Idag innan jag åkte till Åsa lämnade jag Viktor och Jocke i lägenheten. "Inga mer än ni!"
 
Men jag får väl se vilka som är där inatt när jag kommer hem.

Men nu ska jag återgå till de andra.

Ha en underbar lördag
Njuuut av det härliga vädret
Puss&kram
Szanto

Kommentarer
Postat av: Lena

Fina du =)

2009-06-21 @ 11:56:23
URL: http://malaika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0