Inflyttad!

Hej alla glada! Nu är jag äntligen inflyttad! Idag när vi packade bilen och släpkärran trodde jag aldrig att allt skulle få plats här, men det blev riktigt bra. Att flytta in alla saker gick toppen. Nu är allt på sin plats. Det blev faktiskt riktigt mysigt! I morgon ska mamma ta med sladdarna till tv:n, så kan jag kolla på den. Internet får jag i morgon hoppas jag. Därför hade jag lite ångest av att bara sitta här när jag var färdig och inte kunna använda datorn eller tv:n. Men så kom jag på att jag tackade ner en hej OC box, kvällen var räddad! Så nu har jag precis ducshat och ska äta sen middag. Gick ner och handlade förut. Så här sitter jag och myser i sängen och ska kolla på gamla goa oc, mys. I morgon runt 11 kommer tc hit och hämtar mig. Vi ska åka och handla. Jag ska 'stor' handla. Alla bas varor och sånt. Sedan på eftermiddagen kommer mamma hit med lite grejer. Sedan på kvällen är det hemma match ont lindome. Men nu ska jag äta och titta på film. Sov gott och vakna torrt! Puss och kram jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0