Min helg, i korthet!

Hej!

Har verkligen inte hunnit skriva nu i hekgen, det blir aldrig av när jag är med någon annan, hur kul är det att dra upp datorn och säga "jag ska bara blogga lite" Inte kul.

I fredags var det match, sedan myspys hemma hos mig i Hå¨landa med TC.
På lördag åkte vi in till Heden runt 11 för att kolla på Korpiaden, IK Stym spelade.
Jag var tvungen att ha med mig hundarna in. Zantos är inga problem, för min hund är uppfostrad och sköter sig :)
Men Pepsi som är liten och rastlös, är lite jobbig.
Men det gick ganska bra ändå. De fick mackor av killarna lite då och då, då är de nöjda!

Runt 15.00 åkte vi hem till familjen Christiansen, Josse hade nämnligen konfirmations mottagning. Dä var vi hela eftermiddagen och en bit in på kvällen.
Sedan åkte jag, hundarna och TC hem.
Vi hade köpt naturgodis som vi gottade med oss i soffan samtidigt som vi kollade på på filmen "Something New"



Galna pepsi

Sedan somnade vi i tid, runt 01.00, istället för 04.00 som vi gjorde natten till fredagen. Inte OK!
I morse givk jag upp 07.15. Gav hundarna mat + gick en liten promenix. Sedan blev det sängen en stund till.
Nu ska vi äte frukost, sedan ska jag packa lite saker. Om ca 3 timmar kommer mamma och pappa hem från High Chaparall och då ska vi köra flyttlassen till min lilla söta lägenhet! Wiihoo!

Roligare inlägg än såhär blir det ej!

Skriver nog mer sen.
Puss&Kram
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0