No powers...



Jag är helt......slut.

Men nu är äntligen denna jobbhelg över.
Igår 09.00-20.00.
Idag 09.00-20.00. Men jag stämplade inte ut förens 20.59.
Trotts alla dessa timmar finns det jobb kvar att göra. Det tar aldrig slut :)

Tillslut blev det bussen som gick 21.45.
När jag kom hem bara jag la mig i sängen. Jag brukar annars fixa och dona lite, alltid finns det något att göra.
Men jag orkar inte, mina krafter är verkligen slut....

Det var längesedan min kropp var såhär, haha!

Men nu ska jag nana...
Och vet ni vad?
I morgon ställer jag inte klockan.
Vet ni hur längsedan det var? Sketa längesen!
Jag ställer alltid klockan när jag är ledig också.
Men inte i morgon, nu ska mina kropp få vakna när den känner för det.

Natti Natti
Puss&Kram
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0