Sommarvärme....

Hej!

Nu borde jag sova. Men det ska jag göra snart :)

Har duschat för en stund sedan. Träningen idag var skoj! Varmt som sjutton bara.
Annars har jag varit ledig idag. På förmiddagen tvättade jag och mamma våran peugeot. Vi gjorde en ordentlig städning, både invändigt och utvändigt. Vi hade kört upp bilen framför huset när vi städade innuti. Solen bara stekte. Det fanns inget annat val av klädsel än bikini och en tubtopp.
Det blev lite mer behagligt när vi körde ner bilden till garaget där jag tvättade den utvändigt. Den blev skinande snygg!

Några timmar senare åkte vi mot Partille. Vi skulle hämta min lilla bil hos Lotta och Olof. Den är färdig att köra :)
Sedan när klockan var rint 16.00 åkte jag till jobbet. Skulle hämta en grej i omklädningsrummet + köpa lite middag som jag skulle äta uppe i klubbstugan innan träningen.
Träffade Maria.
Så började vi prata om fredagen. Så säger hon helt plötsligt: "Eller aa, du kommer ihåg att vi träffades va?"
Haha ja! Jag kommer ihåg att vi bara stod och skrattade!

Bilder från Porthällas studentfest fredag 29/5



 




Bilder från Klamas 20-års kalas!


 











Jag var uppe tidigt innan träningen. Det var lite småmatcher på Vallen, så det var fullt ös. Jag satt på ute bland borden och åt min dallad som jag hade gjort i ordning. Där sat jag i solen och läste tidningen. Satt och väntade på att någon skule dyka upp lite tidigare. Efter en stund kommer TOM någon vill essan i alla fall :)
Efter träningen provade vi de nya matchkläderna. Ska bli skönt att byta ut vårat hemska matchställ. Nu ska vi ha "damtröjor", betydligt snyggare!

I orgon blir det jobba i förbutiken mellan 10.00-17.00, sedan ska jag förodligen spela korpmatch på heden kl 19.00. Veronica hade frågat. Ska ringa henne i morgon och säga att jag gärna ställer upp!
Hon har frågat flera gånger innan, men jag har inte kunnat.
en i morgon ska jag ändå inte göra något speciellt, borde packa lite till. Men fotbollen är roligare.
Hoppas de fortfarande behöver hjälp i laget bara :)

Jag har nog bestämt mig kring hur jag ska göra på fredag med flytten. Mamma och pappa är som sagt inte hemma. Men jag ska köra släpkärran ändå. Både Åsa och PP har erbjudit sig, men då åste de först ut hit till Hålanda, lite segt. Så jag testar! Vad vore livet utan lite spänning?
Joss, Otto och TC ska hjälpa till.Borde egentligen ha någon stark "man" extra. Vi ska trotts allt få upp sängen och soffan.
 Om någon känner för att visa lite muskler och bära, hör av  er :)


Här får ni även ett litet kort filmklipp. Det är från MTV Movie Awords. När Kristen Stewart och Robert Pattinson(Twilight) vinner titeln "The best kiss".




Ne. nu ska jag nana. Sängen väntar. Mitt goa täcke.
Sov gott och dröm härliga drömmar
Puss&Kram
Jessica


Kommentarer
Postat av: Åsa

du lilla bruttan.... kolla ditt tangentbord.... du tappar massa bokstäver, lr va du bara trött när du skrev??? Blir inget i helgen för övrigt. Behöver du hjälp å bära på lördag så hojta..... :)

2009-06-03 @ 19:07:25
URL: http://www.ozzi69.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0