Tjalala!

Tjo!



Hoppas allt är bra med dig!
För allt är är bra med mig.

Jag ska snart lägga ifrån mig datorn och sova hade jag tänkt. Men först ska jag skriva av mig lite.
Igår jobbade jag som sagt i förbutiken. Stannade till kl 19.00 eftersom Anna var tvungen att åka iväg.
Efter jobbet skulle jag åka hem. Igår hade jag faktiskt med mig sällskap hem till Hålanda, trevligt :)Vi stannade till på vägen hem och köpte Ben & Jerry´s glass. Jag valde "Half baked". Det var verkligen himmelskt gott!
Så när vi kom hem blev det soffan, filten, glassen + en film. Vi såg "The day the earth stod still" Ingen bra film! Trodde verkligen den skulle vara bättre.
Idag innan jobbet stack vi till badplatsen med hundarna i det fina vädret.Sedna runt 14.00 var det dags att köra från Hålanda. Idag skulle jag stänga special, det gick bara bra.Sedan efter jag slutat åkte jag upp till Slättenvägen för att hämta upp syster Titti. Vi stannade till på Shell för att köpa kaffe :)
När jag åker fram och tillbaka mellan Hålanda och Partille blir det ganska mycket tråkig tid ensam. Men då är musiken min bästa vän!Sitter jag och småsjunger hela vägen. Men det så irriterad på all reklam! Även när det bara går dålig musik på alla kanaler. Då blir det CD-skiva för en stund! Den skivan ´jag har i bilen just nu är "Black eyed Peas" album. Goooodie!

I morgon ska jag jobba 11.00-19.00 på kololnial. Sedan efter jobbet kör jag direkt upp till Rickard, som tar studenten idag! Grattis! Han och några kopisar ska vara hos honom innan de ska till studentfesten. Jag ska vara fylleskjuts åt dom, men får ju ställa upp  ;)

Sedan när jag kommer hem ska jag börja organisera alla grejer jag packat. Pappa ska köra upp släpkärran framför huset så vi kan lägga på sängen och soffan. För jag ska nämnligen köra den i morgon :)
Jossan, Otto och TC ska hjälpa mig att flytta.

Men det var allt! Inget roligt inlägg, men men.
Skriver en liten uppdatering i morgon efter jobbet!
För nu ska jag nana, börjar bli riktigt trött.



Ja, vad kan man säga?  3:an i gymnasiet.....jag hade inte mycket krafter kvar då.


Godnatt
Puss&Kram
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0