Uppdate




Hej hej i blåbärsskogen!

Idag har jag bara....jobbat. Inget mer.

Bussen som jag skulle ta Från Älvängen 07:15, åkte för tidigt. Så jag och mamma körde ikapp den och hon släppte av mig ungefär vid Ale, på en busshållplats på 45:an. Den bussen ska egentligen inte stanna där, men eftersom det ändå är på vägen och bussen var helt tom, tänkte jag att han säkert skulle stanna.

Bussen kommer, jag vinkar förbryllat.
Stannar han?
Nej.
Han kör rätt förbi, bussjäkeln.
Vad hade han förlorat av att bara plocka upp mig?
Så mamma körde mig till Nils Ericsson terminalen istället. Dä väntade jag på mitt tåg som gick 08:17. Passade på att äta lite frukost som jag gjort :)

Idag jobbade jag so sagt 09:00-20.00. Men dagen gick fort. Jag hade att göra heeela tiden. Det var så mycket folk! Förstår inte hur folk orkar åka och storhandla på midsommardagen?!
Tusen frågor hela tiden. Men som sagt, dagen gick fort :)
På bussen hem kände jaghur trött jag var, när man kom ner i varv.
Men nu har jag duschat, gjort 2 goda knäckemackor och ska titta lite film innan jag somnar.

Igår var i alla fall himmla trevligt. Här är lite bilder från igår.



Jag och hunden min.






Jag och farbror Eriks fru Helen med våra blommor i håret



Häromdagen fick jag reda på att jag vunnit en biobiljett, Wiiihoooo!
De drog mitt namn på jobbet så jag vann! Eller jag var en av flera som vann.
Så jag och Viktor bestämde att vi ska gå på Transformers 2, ska bli grymt!
Han vann en biobiljett av sin skola, eftersom han suttit kvar i skolan så ofta för att plugga :)


Transformers 2
Revenge Of The Fallen



Men nu ska jag bege mig under täcket. I morgon ska jag jobba samma långa tid. Men pengar behöver man alltid :)

Sov underbart
Puss&Kram
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0