15 Mars 2009

Nu såg jag precis färdigt filmen Australia. Jag säger bara så här: Se den! passar för varenda människa!
Det var verkligen jätte bra.
Det blev allt en del tårar :)




Tänker föresten inte komentera mitt förra inlägg kring matchen, finns inget att säga om den.

Usch, ska upp om bara några få timmar. Jobbar 06.00-16.00 i morgon. Det betyder som sagt att klockan ringer 03.50.
Gillar annars tiden. Så är eftermiddagen fri. I morgon är det träning också.
Så det blir en sån "go" dag. Måste som vanligt åka hem till någon mellan jobbet och träningen.
Jag är verkligen trött på det, riktigt trött.

tisdag ska jag vara hemma hela dagen lång. Det är min enda lediga dag denna veckan, så ska verkligen ta vara på den :) När pappa kommer hem från jobbet ska vi hålla på lite med min bil, ska bli bra!

By the way....
Har förmodligen bestämt mig kring lägeneten också. Eller jag räknar lite på det. För som sagt, jag är lite trött på att ha det så här. Det tar kol på mig :)

Men då var denna helgen över, ännu en gång.
Sammanfattnings?
Jadu. ääää...hummm.
Halva helgen blev lugn och sansad.
Förutom fredag kväll/natt.... Vet inte riktigt. aaa, men jo.
Kanske kan man säga lite blandade känslor?

Jaja, det löser sig.

Nu måste jag bege mig till min varma goa säng och mitt härliga duntäcke.



Sov sött och dröm härliga drömmar
Puss&Kram Jessica


Kommentarer
Postat av: Victor

Vad är de med bilen?

2009-03-16 @ 18:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0