Ciao Bella!

Här sitter jag, fast jag egentligen inte borde göra det, hihi.



Tänkte skriva lite om idag, och lite om igår, för igår var en mycket bra dag för mig och för vissa andra.

Idag var en helt vanlig dag.
Jobbade tidigt. Fick sluta tidigare också. Det var skönt eftersom jag skulle ta bussen hem, pga min bil som sagt...
Det var ett tag sedan jag tog bussen hem från Partille, har bara gjort det 2 ggr innan. Men det kändes riktigt bra. det var så fint väder ute, solen hade sakta, sakta börjat gå ner och jag satt med dricka, äpple och nötter redo för min färd hemmåt mot Älvängen. det var så skönt att bara sitta där och titta ut. Låter kanske helt knäppt, men jag bara uttrycker mina små känslor haha....

När jag kom till Älvängen kom mamma och hämtade mig.
När jag väl var hemma var planen att åka till gymmet. Jag hade verkligen ingen lust för det, jag var så trött och ville bara nästan somna för natten :)

Men då ska man tänka hur bra man väl mår efter man tränat, ALLTID. Det funkar.
15 min senare satt jag i bilen redo för lite workout.
det var väldigt mycket folk på Sportlife.
När jag hade värmt upp gick jag in till en annan del där jag skulle använda de maskinerna. Jag går in i rummet och nynnar lite tyst för mig själv på musiken jag har i öronen. Då ser jag mig om och upptäcker att det inte fanns en ända kvinnlig varelse i salen, jag var ensam och utlämnad. Haha...

Det var jag och biffarna ikväll! Haha...



På väg hem hämtade jag upp Titti som tagit bussen ut.
Nu ska jag strax sova. Har suttit inne och letat lite lägenhet. Jag vill flytta nu!

Men nu lite angående igår.
Som sagt efter de som hänt de senaste dagarna har väl humöret inte varit på topp.

Men igår hände det något, som om vissa saker bara vände.

Jag kan tyvärr inte skriva om det som hände här på bloggen, men jag blev himmla glad.

Tänk vad ett litet besök kan göra. Hur det kan betyda så otroligt mycket.
Tyvärr var jag inte där, men jag var glad hela dagen på jobbet när jag tänkte på det.
Tack.

En av de andra händelserna betydde väldigt mycket för just mig personligen. Det var igår när jag jobbade.
Det var skönt att prata med honom om det, igen, fast på ritktigt.
Jag blev lite nervös först när jag skulle gå dit, men det försvann så fort vi började prata.
Tack.

Sedan blir jag faktiskt ofta glad på jobbet i vanliga fall också. Där finns det alltid  någon som lyckas ge mig ett leénde på läpparna! Och det gillar vi!

Igår sov jag över hos Jossan. Innan vi skulle somna myste vi till det lite till filmen 27 Dresses. Till filmen hade vi fixat lite fika. Det blev väldigt gott te, med lite nötter och sesamkakor. Det var väldigt trevligt.


Mys

Och min kära vän, Josefine Goofy Svennson.




Vad gäller för morgondagen då?

Jag kör bil till jobbet. Nu är våran Jeep redo för nya utmaningar igen, den nya startmotorn är på plats!

Det betyder att jag kör våran andra bil i morgon.
Så tar jag med mig träningskläder så jag kan stanna till på vägen hem i Älvängen och träna lite.
Himmla käckt av mig att tänka till sådär :)

Jag börjar 07.00 i morgon, och ska jobba på special.
Börjar 8 på lördag, känns egentligen onödigt att åka hem. Men det blir lättast så :)

Ne nu får ta ta min gamla kropp till sängn och sova några timmar innan  det är back to basic igen.

God natt alla trevliga männskor som är inne och kikar här ibland, det är faktiskt en del. det är roligt :)
Ska snart komma igång med lite roligare inlägg, som jag hade på förra bloggen då var jag duktig.

Ska blogga om lite grejer jag handlat kanske? Köpte så himmla fina cocktail glas för ett tag sedan,  I like.


God natt, sov sött
Puss&Kram
Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0