En snabbis

Tjo!

Jag sov länge idag. För länge.
brukar allid gå upp i tid pga min vovve som ska ut.
Det är alltså lite lyx att vkna nästan när man vill som idag :)

Igår var en lagom kväll kan man kanske kalla det.
Vi gick ut trotts allt.
När jag och Therese skulle in till stan för att äta lite mat, åkte vi förbi avenyn och bestämde vi oss att vi måste gå ut.
Så vi åkte hem och gjorde i ordning oss. Sedan träffade vi lite folk på The Queens. Stod dock i kö länge, kallt som sjutton!

Vi var hemma seeent = bra att jag sov länge.

Nu är jag hemma hos Therese.
Ska snart hem till Hålanda. Mina syskon ska åka med mig :)
När jag kommer hem ska jag gå ut med dog och sedan ta ett lååångt bad. Ligga länge i det varma vattnet.
Jag skulle kunna sova i ett bad, haha.

I morgon är jag ledig. Då ska jag röja lite i mitt rum här hemma i Hålanda. Jag har påbörjat det, men hinner aldrig avsluta det. Vet inte vart ja ska göra av alla grejer. Men har köpt fina lådor som jag sorterar mina grejer i.
Ordning och reda.

Men nu ska jag gå och ta på mig lite ordentliga kläder.
Ser ut som "hej kom och hjälp mig" just nu. Det funkar att se ut så ibland, men inte just nu.

Puss&Kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0