God kväll

Nu var det fredag, igen.
Tiden går så fort nu, och då gäller det att hänga med!

Min fredag har och kommer att bli väldigt lugn.
Jag jobbar som sagt tidigt i morgon.
Det är väldigt tyst och tomt här hemma nu.
det är jag + hundarna. Sedan sitter Viktor och hans kompis Jocke uppe i hans rum. De ska lana nu hela helgen.

Jag är anti lan. Anti dataspel, när det går över gränsen.
Men jag ska somna i mamma och pappas säng inatt på nedervåningen, så slipper jag höra deras tjöt när de snackar i vent.
Det låter ungefär såhär: "Men va faaan Szanto! Kom långa."
haha eller jag vet inte, men de säger massa konstiga saker.



Såhär hittade jag byrackorna när jag bara varit uppe oh fixat en grej i mitt rum efter kvällspromenaden.
De hade intagit mina föräldrars sovrum till 100%. Pepsi på golvet och Zantos hade vågat hoppa upp i sängen. 



Idag har jag sökt mer lägenheter. Det kom upp några idag som jag verkligen vill ha. Men hur stor är chansen att man får dom? Jadu...

En väldigt tråkig sak är att jag inte kan vara med på matchen nu på söndag. Den ligger så dumt tidsmässigt så det spelar ingen roll hur jag gör, jag kommer inte hinna. Så typiskt...

Idag var det föresten en ritkigt mysko typ på gymmet.
Han kan ha varit lika gammal som mig, lite äldre kanske.
När jag skulle börja värma så tog jag ett löpband bredvid honom. När jag var färdig gick jag in i andra salen för att börja gymma. Då kommer han efter och väljer en maskin precis bredvid mig.

Så jag ler bara mot honom och fortsätter lyssna på min musik.
Så byter jag maskin lite längre bort, och han tar bredvid mig igen. Haha.
Då började jag tycka att han var lite mysko.
Sedan när jag skulle till nästa kom han efter igen.
Inte för att de gör mig något egentligen, men han var lite rolig som höll på så, haha.varje gång jag kollade på honom bara han log, fast på något konstigt sätt.

Jaja, han fortsatte inte så hela tiden i alla fall haha...


I morgon är det som sagt lördag.
Och jag har Zero planer inför kvällen
. Det kan inte hittas på så mycket. Ska jobba på söndag.
Men jag får se vad sm händer.

Nu ska jag ner och gotta till den med lite kvällsmat. Det blir varm oboy och nybakat bröd. Fy sjutton så gott! 




Sov gott och dröm sött
Puss&Kram
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0