Humor på hög nivå?

hahaha...

Jag kan lätt erkänna att jag är en mycket lättroad person.
Jag kan skratta åt det mesta, och sedan kan jag skratta ett bra tag efter det. och sedan kan jag skratta åt det senare på dagen bara för att jag börjar tänka på det.

T. ex som när det var frukost på jobbet i lördags. Då rapar helt plötsligt Magnus, och det är högt också. Det var en av de roliga höjdpunkterna på den dagen, hahaha....

Sedan efter rasten skrattade jag lite till eftersom jag började tänka på det.

Men en sak är jag till 100% säker på
Ett gott skratt förlänger livet

Så sant som det låter

Så här har ni ett ganska roligt klipp som min syster filmade på deras gympa för 1 års sedan eller något.
haha pannkaka!





Skriver mer sedan, måste ut sista svängen med dog nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0