Inside the lines

Jag är ganska trött, denna gången som jag skriver också.

Hur kul blir det att läsa : Idag var jag trött. Jahop, idag var jag trött. Idag är jag ganska trött.

Jag vet, inte så roligt
Men jag är faktiskt väldigt trött. Det har jag varit sedan jag började i morse kl 08.00. En trötthet som förföljde mig hela dagen på jobbet. Och när man blir trött börjar man också att frysa. Cold , cold....

Jag jobbade lite längre idag. Skulel jobbat 08.00 - 16.00. Istället blev det att jag jobbade till 22.30. Men tillslut blev det att jag jobbade till 21.00. Men dagen var lång, och det kändes :)
På kvällen var vi alla lite flummiga, och vi hade riktigt skoj. Speciellt när Carro tappade knappen, haha. Störtskönt.

I morgon börjar jag 11.00. Det blir förbutiken hela dagen.
Sedan har Lena sminkparty hemma hos sig. Får se om jag ska gå. Efter en vecka med jobb varje dag är jag ganska sleten.
Men Jossan ska dit iaf, och jag ska bestämma mig i morgon.

Mer inlägg än så här blir det ej. För jag ska slänga mig i säng nu.
Det ska bli himmla gott...

Föresten! I morgon skajag skriva 8 sanningar om mig själv. Har nämnligen blivit utmanad av Jossan :)



God natt och sov sött
Puss&Kram
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0