Jag vill gå på bio...

Jag vill se fast and Furious!

Älskar de andra filmerna innan. Favoriten är The fast and the furious: Tokyo drift.
Därför vill jag gå på bio.
Biopremiär snart, 3 april :)





Idag är förövrigt en halt vanlig söndag = det är inte så mycket planerat.
Men en viktig sak finns det allt...
Idag är det match!

Öjersjö IF - Lövdalens IF
Ska bli riktigt skoj. Detta är 1 av endast 2 hemmamatcher som vi har.
är helt ärlig inte så jätte laddad nu. När jag tittar ut är det grått och kallt. Men snart börjar man nog tända till ;)

Föresten i morse när jag gick upp kan jag lova att mitt hår verkligen var som ett fågelbo, haha.
Försökte lösa situationen på bästa sätt, genom att sätta upp i toffs.
Men toffsen blev bara en stor...jag vet inte vad haha.



Har ju även glömt att skriva att vi fått tillökning i familjen(igen).
Utöver våra 2 hundar finns det även gamle Jacko i huset.
Han är en papegoja av sorten grå jako och tjötar hela dagen lång.
Min mormor och morfar har också en av samma sort, som heter Ronja. Hon är 10 år gammal, men nu det senaste har morfar fått lite allegier pga henne.
För säkerthets skull ska de verkligen kolla om det är Ronja, så hon ska vara hos oss i 1 månad.
De två gojjorna stormtrivs ihop. Jako är äldre än Ronja, men är det kärlek så spelar ju inte åldern någon roll, eller hur? :)





Det var allt för stunden. Skriver hur det gick i matchen sen, kanske, beror på hur vi spelade hehe...

Puss&Kram
Jessica

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0