Jag vill så mycket...

Men ibland kan man inte göra allt.

Idag pratade jag med min tränare.
Det blir inte så mycket fotboll på ett tag nu. Det funkar inte att hålla på som jag gör längre.
Jag vill så gärna, så gärna!

Klubben har erbjudit mig hjälp. Men det är tiden som är problemet. tiden fram och tillbaka + tiden innan träning. Den bara försvinner.
Det blir ingen träning i morgon ,men på onsdag. Sedan vet jag inte när det blir igen.

Jag blir så arg. Jag vill bara bo nära igen, nära fotbollen, nära vänner och allt.

Men nu får jag allt ta och rycka upp mig!
Jag kan ju ändå köra till allting. Det löser sig.
Men kommer att sakna tjejerna. Hoppas det inte blir länge...

Men idag blev det tyvärr ingen match. Den blev inställd. 1 tim innan samling ringer motståndarna och säger att de ej kan få ihop lag.
"Okej"
Så det blev lite lattjo träning med lite träningsmatch i slutet.




Lite bilder från idag



Och nu ska jag sova. I morgon börjar jag kl 6, så jag ska få några timmars sömn nu i alla fall.

Sov gott
Puss&Kram
Jessica

Kommentarer
Postat av: Carita

Så sött den lille är!! Pepsi va?( Nu menade jag inte din bror...haha )

2009-03-30 @ 15:13:23
URL: http://kritans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0