Jessica Persika

Tjo!

Nu är jag hemma i Hålanda igen.
Idag var det lite nya saker på jobbet. Jag öppnade nämnligen förbutiken för första gången, men det gick faktiskt väldigt bra :) Men det var en lång dag, 07.30-17-00. Det kändes så eftersom jag inte brukar vara i förbutiken så länge. men tiden gick ganska fort ändå.

På vägen hem åkte jag förbi mormor och morfar. Där skulle jag hämta upp flera stora "balar" med hushållspapper och sånt som vi alltid köper från Förbandsmaterial. Hela min lilla bil var full med papper när jag körde iväg sedan, haha.

I dag var det bara bra musik hela vägen hem, jag sjöng nog till varenda låt !
Jag måste erkänna....Jag har nog världens smutsigaste bil. Den är full med lera å sånt, men det känns inte skoj att tvätta den när det är sånt tråkigt väder, den blir ju smutig lika fort igen.
Men snart, när solen tittar fråm, ska den tvättas och skina som en solstråle!

Jag är verkligen dålig på att göra saker en viss tidpunkt. Det jag menar är att jag för ca 1 tim sedan skulle varit ute med hunden. Men här är jag vid datorn och kommer på massa andra saker att göra innan. 
Känner inte alls för att gå ut, utanför är det kallt, mörkt och säkerligen fullt med vildsvin.
Jag ser dom benne mej varje gång jag är ute på kvällarna nu. Vi börjar nog bli kompisar, för jag är inte alls lika rädd för dom ängre. Ibland kan jag stanna och bara kolla på dom. Dom är rätt biffiga ska jag säga!
jag har funderat några gånger vad jag egentligen skulle göra om de någon dag springer emot mig. herregud, låt det aldrig hända haha.


Igår var det i alla fall hockey. Jag blev allt mycket besviken på reslutatet, men men shit happens.
En rätt skoj grej var att min morbror skulle spela 5-1 till Frölunda. Men när han kommer hem såg han att han råkat spela tvärtom, allstå 5-1 till Luleå. haha och vad blev resultatet? 5-1 till Luleå! Gott för honom :)

Det var bra tag sedan som jag bloggade om något skoj jag har handlat. Så här är två saker i alla fall. 2 måsten kanske man kan kalla dem.



Lancome Juicy Tube - Världens bästa läppglans! Vattenmelon :)
Maxfactor - Denna och Dior Show, de bäst maskarorna enligt mig.


I morgon ska jag upp mycket tidigt. klockan ca 04.00 för att sedan åka till jobbet 05.00 för att sedan börja kl 06.00 - 14.00 på kolonial.
Men som sagt det blir vad jag gör det till.
Jag ska lägga mig i tid och göra i ordning en macka och lite kaffe att ha i bilen, då funkar det :)
Efter det ska jag gå en sväng i Allum och titta i lite affärer.
kvällen ser jag fram emot, med trevligt sällskap :)

Ne nu får jag allt ge mig ut i vildmarken. Om jag inte har skrivit på 2 dagar vet ni vad som kan ha hänt mig. Den största sannolikheten är att jag ligger i ett av vildsvinens mage och ruttnar, haha.


Puss&Kram vi syns på stan!
Jessica


Kommentarer
Postat av: Lena

Nope Jessica min bil är sketnare,men den e grå så det syns inte hehehe!

Håller med juicy tube e grymma,tummen upp! puss

2009-03-07 @ 18:40:37
URL: http://malaika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0