Kort sagt och hänt.

Ska snart köra till Partille för att träna lite fotboll.
Väntar på att pappa ska komma hem, så tar jag deras bil. Min bil får stå hemma idag och vila :)

Vad har jag gjort idag då?

Gått promenad i snövädret. Mitt ansikte tappade nästan känseln. Speciellt när jag går en viss sträcka bredvis en åker, där blåste det som sjutton haha.

Efter det hem och äta frukost, gröt.

Sedan åkte jag och mamma till Älvängen. Hon släppte av mig vid Sportlife.
Jag fixade ett träningskort.
Det var en hel del som ingick i kortet = Allting. Till och med massage :)
Lite tråkigt att behöva betala för ett sånt här kort, när jag alltid har gått gratis i Partille Friskis och Svettis. Men som sagt, shit happens.

Sen hem och började kolla på film. Men så efter en stund fick jag ganska mycket ont i huvudet. Så jag stängde av TV:n och somnade så himmla gott i soffan i en halv timma. Sen hade mamma lagat färdigt maten.
Det är så segt att somna så. För när man vaknar är allt kallt och man vill verkligen inte gå upp, och man känner inte för att ta på sig träningskläderna och tänka på att om ett tag springer jag runt på planen i detta vädret.

Men När man väl kommer framtill klubbhuset är jag så glad att jag är där. Då har jag sketa skoj!
Jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att vi får ny plan innan seriestart. Kommunen jobbar på det och jag HOPPAS.

I morgon
ska jag åka och träna på förmiddagen. Klockan 14.00-20.00 ska jag jobba, en riktig kortis tid. Det händer inte mycket mer än så vad jag vet.

Nu ska jag åka
Puss&Kram
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0