Let me think about It

Tjo!

Skulle egentligen till gymmet idag. Men när jag vaknade upp och såg att det var strålande solsken kunde jag inte sticka till gymmet.
Vem vill  vara inne och träna när jag lika gärna kan göra det i det fina vädret?
Så det blev jag och Zantos som tog en go löprunda i Hålanda.

Varje gång jag är ute och springer brukar jag mäta min runda. För se hur långt jag sprang m.m.

Det är skit bra.
Gå bara in på denna länken löprundan.

Min runda blev ganska lång idag. 3.56 km till mitt mål, sedan samma runda hem igen.
Alltså ca 7km idag, gott.

Här är en av mina favorit löplåtar, den är grym!



Nu ska jag äta något. Sedan försäka få ordning på mitt hå efter jag duschat.
Efter det bär det av en liten sväng till Partille, then work work.

Sedan vill jag bara att dagen ska gå fort, så att det blir friday!

Bye bye
Kisses
Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0