Like a walking zombie

Idag har jag varit ruskigt trött.
Igår kväll gick jag och la mig i hyfsad tid(22.30) eftersom jag skulle upp tidigt.
 Men tiden gick, jag var jätte pigg.
Jag bara vred och vände på mig i sängen fram och tillbaka. Ibland blir det så. Men varför just igår kväll? Suck...

Tillslut gick jag ner och gjorde i ordning lite te. Så¨när klockan var 00.30 satt jag i min säng och drack te, vetandes att om 3½ timma kommer min klocka att ringa. Tillsut somnade jag.

Väckarklockan ringer. Min tanke: "Det är inte sant. redan?"

Men jag skulle klara dagen gansa bra ändå eftersom jag skulle jobba på golvet. Där är man igång nästan hela tiden, så slipper jag vara stilleståenda och bli jätte seg.

Men det blev inte mycket tid där för mig. De hade kort om personal i kassan så efter frukost 08.00 blev det kassan.
dessutom slutade jag inte 12.00 idag, utan 16.00.

Jag var så himmla seg och trött. En gående zombie helt enkelt.

Efter jobbet åkte vi direkt till Biltema där jag mötte upp pappa och Viktor. Vi köpte nytt avgassystem till min bil ! Gott!
Vi kom hem, åt middag.
Efter det skulle jag nog kunna somna för natten. Men vi tog hundarna en sväng ner till sjön. Kallt och blåste som sjutton. Men när man väl kom hem var det skönt att ta på sig något varmt och skönt.

Skulle kolla på ett program klockan 20.30. Men somnade som en stock i fåtöljen. Vaknade, hoppade in i duschen, och här är jag nu.
Ska nana nu. I morgon jobbar jag 08.00-17.00. Blev av med min kvällstid så att jag kan gå på visningen av lägenheten i morgon, skoj :)

Roligare inlägg än så här blir det inte....




Lite bilder från idag. Inga bra bilder kanske men men...

Sov gott
Puss&kram
Jessica

Kommentarer
Postat av: Dagga

- överfin blogg! (:

2010-12-30 @ 09:10:00
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0