Sikken dag.

Nu är jag ganska trött...

Frukosten på Paprika var inte helt fel idag asså, skaldjurssallad :)
Sedan blev det en snabbis inne på jobbet för att handla 2 bananer, drickyoghurt och fralla som blev min färdkost hem från matchen.

Matchen gick förövrigt bra , vi vann med 3-2! Gotttttt.
Spelade faktiskt mittback med Björken idag. Det var ett tag sedan jag spelade där!
Sedan efteråt var det bara att slänga av sig matchkläderna och hoppa in i bilen för att köra till jobbet. 16.20 var jag inne i omklädningsrummet och hoppade in i duschen. Men jag hann allt vara redo till kl 17.00.
Men, det var lite jobbigt att låta håret självtorka. Jag hade verkligen krull sen haha. Men lite hårspännen löser allt :)
Så i morgon bitti åker plattången fram och räddar mig.

Jobbade stägning. Men det gick bra, men man var allt lite seg efter matchen och festen igår. Men jag var inte den ända som var där och sedan jobbade idag haha. Vissa lite tröttare än andra....

I morgon jobbar jag dagtid. Sedan ska jag på sminkparty hos Lotta:) Jag älskar sminkpartyn, sitta och prova smink och tjöta, I like.
Sedan är det träning, får se om jag orkar gå. Har inte varit hemma på 2 dagar och det blir så sent om jag tränar.

Fan, jag borde ha en liten lägenhet....Eller jag vill ha, Någon som vill dela? haha.

Annars är jag hemma hos mormor och morfar nu, mitt andra hem ibland känns det som, men dom är så snälla :)
När jag kommer hem ligger Titti helt däckad i sängen. Hon har varit på skidresa och kom hem strax innan mig. Jag och hon ska dela säng inatt i alla fall, men det funkar, hon har stor säng :)

Roligare inlägg än såhär blir det ej.
Ska somna nu, och kommer somna som en stock.

Puss&Kram
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0