Snart är det helg!

Tjo!



Nu är det inte långt kvar tills det blir fredag.
Ska jobba i morgon på kolonial bara mellan 09.00-16.00.
Jossan slutar 21.00 då ska jag träffa henne.

Men jag vet ännu inte vart jag ska ta vägen mellan där hehe, det löser sig :)

När jag träffar Jossan blir det dags att piffa upp sig och börja göra de goda drinkarna. Vi ska vara på topp ända till lördag morgon!

Jag fyndade idag föresten!
Efter jobbet gick jag till Make Up Store och köpte lite smink. De hade nämnligen 20 % på hela sortimentet. I Like!

Men nu ska jag packa saker inför i morgon. Måste även välja vad jag ska ha på mig för skor och kläder för kvällen, jag får göra det ganska snabbt. Måste sova, ska upp snart igen :)






Sov så sött
Puss&Kram
Jessica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0