Sweet Dreams

Jag är egentligen ganska trött.
idag har jag flängt runt en del.
Åkte hem till Christiansen efter jag lämnat grejer hos Titti m.m.
Där låg Therese i soffan under en filt och bara slappade.
Jag visste att om jag lägger mig ner kommer jag somna med en gång.
Värmde några pannkakor.
Efter det kunde jag bara inte låta bli. Det var ca 35 min kvar tills jag skulle åka till träningen.
Jag la mig ner, och somna som en stock.
Sedan var det dags att åka till träningen.
Jag sov inte så mycket inatt,så är egentligen väldigt trött :)

I morgon bitti ska jag åka och träna. Sedan blir det jobbet.
Sedan hem och sova och jobba fredag dag.

Sen på kvällen smäller det.
I alla fall efter kl 21.00. För då slutar min kära vän jobba. Vi ska vara ute och ränna hela natten lång har vi lovat varandra :)

Men nu ska jag nog sova. Eller i alla fall lägga mig i sängen och läsa lite.
Så roligt blev det här inlägget :)

Kan föresten ha med denna bilden som vi tog på midsommar. Alla syskonen Szanto, och jag är kortast :)
Längtar till våren och sommaren som sjutton nu!



Sommar, sommar, sommar



Sov gott och vakna torrt
Puss&Kram
Jessica

Kommentarer
Postat av: josefine :)

det är ju hemma hos oss:D

2009-03-12 @ 11:52:59
URL: http://jchristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0