Underbart väder!

Vilken väder det blev idag då!
Snacka om att vakna upp med ett leénde :)




Promenaden i morse med hunden var riktigt härlig. Solen värmde hela kroppen, och man känner verkligen hur bra man mår av lite ljus. Är äntligen våren på väg?
Ljuset gör också att vi får mer energi, det behöver nog varenda människa just nu :)

Runt 11 åkte jag och farmor till Pappas jobb. Väl inne på hans kontor hittar jag Rickard. Han praktiserar där just nu och några veckor framöver.

Jag, pappa och farmor åkte till biltema för att handla delar till min bil.
Vi hittade inte allt som vi skulle ha , men nästan.
Jag ska nämnligen köpa lite nytt, så den blir fin och fräsch till våren :)

Sedan blev det lunch hos farbror Erik. Jag blev "proppmätt".
Pappa åkte till jobbet igen, och jag och farmor åkte hemmåt.
Vi stannade till på ICA Kvantum i Ale.
Men vi tajmade inte rätt på vägen hem, de skulle spränga mellan Älvängen och Ale... attans.
Där stod vi och väntade i ca 20 min.



Tvättade bilen idag också!




När vi kom hem hade mamma dukat upp fika utomhus, och jag hade köpt fikabröd.(Hade dock glömt att köpa bulle till Viktor, men det löste sig ändå)

Där satt vi, i solen allihopa och bara pratade och hade det mycket trevligt. På tomten sprang alla tre hundarna runt och lekte.

Nu börjar solen sakta gå ner. Snart är denna dagen över.
Ska snart äta lite mat, sedan åka till Sportlife. Jag hann inte göra det i  morse eftersom vi skulle åka så tidigt.
Kvällen annars blir mycket lugn. Ska sova tidigt eftersom jag börjar 06.00 i morgon.



Här är lite goa kort från idag




Liten film från idag







Sedan var vi tvugna att bada Pepsi eftersom han ramlat i leran.






Nu blir det middag!

Puss&Kram
Jessica

Kommentarer
Postat av: Yasmine

hihi, så söta de är hundarna! =)

Är det så att du behöver någonstans att sova eller så om det krånglar med jobbet så bor ju vi i en trea, har ju ett extra sovrum om det skulle vara så!

Puss och kram

2009-03-18 @ 16:50:35
URL: http://yasmineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0