Weekend

Nu är det lördag kväll.

Melodifestivalen ör över. Skräll? Njaa kanske. Ville att lille Måns eller EMD skulle ta hem det. Men ack nej som jag bedrog mig.

Igår gick vi ut.
Först var det bara jag och Jossan hemma hos henne. Riktigt mysigt och trevligt.
sedan åkte vi in, blev några fler. Sedan dök lite annat folk upp :)

Sedan gick vi skilda vägar kan man säga :)


Jag sov länge, riktigt länge. Men det skadar aldrig.
Sedan på dagen väl hemma hos Jossan åt vi en mysig frukost och tog det lugnt i hennes goa säng.

På eftermiddagen åkte jag, Jossan och Viktor hem till Hålanda.

Jag och Goofy handlade Ben and Jerrys glass och thaimat!
Så himmla gott!

Men nu ska vi bege oss till farbror Erik och Helen som bor nära oss.
Där ska de vuxna kolla på film, medans jag och Jossan ska inta deras utomhus jacuzzi.

Bikinin är redo och varma kläder är nerpackade!



Bye bye!
Puss&Kram
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0