Yesterday and today

Tjo!

Igår blev det inget bloggande.

Så tänkte börja med att skriva vad jag gjorde igår.

Jag var ledig och skulle gå till ett ställe som pappa varit.
Det tar ca 1 tim att gå dit. Man går förbi min farbror och sedan även förbi hund- och kattpensionatet "fyrfotade vänner".
Jag packade ner lite mackor och varm oboy i Zantos klövjeväska.



När jag kommer fram till platsen ser jag en jätte stor äng, ca lika stor som 6 fotbollsplaner.
Genom allt detta går en ganska stor bäck. I början av bäcken är det ett litet, litet vattenfall och vattnet bara forsar fram. Det var ritkigt fint :)
Runt om ligger en massa nerfallna träd som bävrarna vart på, men jag hittade tyvärr ingen bäver haha.
Men jag hittade ett ställe på ängen i en liten sluttning och tog fram fikan som jag hade packat i Zantos klävjeväska.
Där satt jag och bara njöt av den varma solen.

Känslan att säga "varsegod" till Zantos och se honom springa i full fart ut på ängen är underbar. Det är en sån känsla att se honom sträcka ut ordentligt. 


På väg!


Vi hittade det!

Zantos lite trött efter allt springande och lite badande

"Jag lutar mig tillbaka"

Bävrarnas konstverk




3½ timma senare var vi hemma i huset igen, och då var det lite fika på utsidan :)

Kvällen var annars lugn och jag var hemma.
Jag städade färdigt mitt rum.
Hittade mina "scrabooking" grejer. Har börjat lite på ett av mina album bara. Ska ta tag i det ordentligt.




Men sidan med S3 är allt färdig :)

Här är lite bilder på lite saker jag köpt, det var ett tag sedan. Men hade glömt att fota dom.



Skit snygga cocktail glas från Saga Form.



Fina sneakers till våren/sommaren.


Åter till idag
Ledig idag igen!

Började med morgon promenad. Idag fick Pepsi också följa med.
Sedan blev det gymmet och trötta ut mig lite.

Efter det körde jag in till stan för att möta upp Therese och Jossan. Therese skulle nämnligen kolla på balklänning.
Vi gick till Ramonas Design på Kungsgatan. Efter lite att ha kollat och provat lite bestämmde hon sig för en jätte fin klänning.
En tubtoppklänning som snörning i ryggen av förgen ljung/plomman färgad.

Sedan blev det middag/fika på vanilj.

Och nu är jag här. Hemma hos familjen Christiansen i Therese rum och kollar på filmen "Björn Gustavsson - ett livsverk"
Han är så himmla rolig. Det är nog inte bara det att han är bra komiker han är ju så liten och söt :)



Ett klipp när Bjrön "Bejamin" testar karate, hahahha.



Vi ligger nerkrypna i Thereses soffa.
Men kan ju säga att jag är redo för en latis-kväll.
Har på mig mina för stora gråa långkalsonger, en stor go T-shirt + en stor varm stickad tröja.
I Morgon börjar jag jobba kl 06.00. Sedan på kvällen blir det träning.

Nu ska vi göra kvällsmat och kolla på The Menalist.

Puss&Kram
Jessica


Kommentarer
Postat av: Victor

Nog snällt o låta Zantos bara din mat!

2009-03-25 @ 11:18:36
Postat av: Jessica

haha, han bar allt sin egen mat också. Tro inte att det bara är jag som ska gotta till det :)

Ett ben och lite hundgodis var hans lilla fika.





;)

2009-03-25 @ 23:52:05
URL: http://jessicaszanto.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha awu han är så rolig :D

2009-03-27 @ 19:47:10
URL: http://eminaochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0