3 lyckliga dagar

Jag har verkligen haft 3 stycken toppen dagar.

I torsdags firade jag min 20-års dag med vänner.
I fredags med släckt, nära och kära.
Igår med laget.

Det var riktigt mysigt igår.
Efter matchen åkte vi i samlad trupp med 7 bilar ut till Hålanda.
Fia och Pillan hade hand om inhandlingen av maten.
Vi hade tagit pengar för maten m.m från lagkassan, enkelt och bra :)

Men gud vad mat vi handlade. Innan vi hade åkt från matchen samlades vi i omklädningsrummet där vi bestämde vad vi skulle äta.

Hamburgare med bröd.
Dricka
Chips
Marängswich (vette sjutton hur det stavas?)
Godis.
Efter en rundvisning i huset började vi grilla.
Det blev en hel del, vi var trotts allt 17 personer som skulle äte oss mätta.

Éfter att vi ätit begav vi oss alla in i huset i stället, det var lite varmare där :)
Där blev det efterrätt + godis.

Det blev en riktigt mysig kväll tycker jag allt. Bilder kommer senare.


Idag ska jag inte göra mycket. Jag jobbar 15.00-22.30. Så det är väl det jag ska göra.

Jag kom på att jag har ju inte berättat om min lilla lägenhet som jag ska få hyra!
i 3 månader ska jag hyra Borgens lägenhet som ligger vid Fysiken inne i stan.
Om ca 1 månad flyttar jag in, wiihooo! DÅ kommer jag få närmare till allt igen!

Men men nu måste jag kila. Ska kolla hur det går för pappa, han fixar mitt nya avgassystem till min lilla pärla, sedan har jag äntligen min bil igen !

Puss&Kram
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0