Are you hungry for wonderful?

Ciao!

Här sitter jag....
I min ensamhet...
Det är kallt...
Jag fryser....

haha...nej då. Så hemskt skrivet!

Viktor är faktiskt hemma också.
Det är inte heller så kallt, jag fryser kanske lite eftersom jag börjar bli trött.
Jag har även en kopp te här som värmer mig ordentligt.
Så läget är toppen!

Idag slutade jag 20.30. Jag kom hem och tog ut hundarna på en promenad. Jag var hemma 21.40, och då var det fortfarande jätte ljust. Himmlen var sådär härligt rosa. Den promenaden var lite mysig.

Innan idag på förmiddagen gick jag en lite längre promenix. Det har varit riktigt bra väder idag, varmt också.
Här är lite bilder från i innan idag.



Detta är det vi har framför vårat hus, en fd fårhage.


Huset på höjden



Våran tomt och en liten del av huset. Även våran pyntade sopptunna.
Den backen upp till huset var ingen höjdare i vintras. Då de en dag hade frysit på ordentligt, och det blev bara en stor isbana. En kväll när jag och Titti kommit hem skulle vi ta oss upp. På toppen ramlade vi, och åkte ut på vägen. Haha, min mage gjorde sketa ont av allt skratt.



En del av gatan. Här finns det 40 bostäder.



Hålanda i mitt hjärta


Zantos ligger och vilar efter en springrunda på åkern.


Nu ska jag göra lite mer te och sedan lägga mig i sängen. Där ska jag läsa lite golfteori.
I morgon ska jag jobba i charken till kl 16.00. Lillebror Viktor har nu äntligen bytt helg, så nu jobbar vi samma helger = att jag alltid kommer att ha sällskap till frukost och lunch :)
Sedan ska jag stanna i Partille. Ska vara med TC i morgon, så jag sover hos familjen Christiansen. De ska lägga ut nyckeln till mig eftersom de är i Gråbo med hundarna. De kommer hem på kvällen. Jag får se om jag åker ut till dom , eller helt enkelt bara latar mig hemma hos dom tills de kommer, mohaha.  Jag har inte bestämt mig
.
Ska försöka byrta en helg i morgon också. Måste bli av med min jobbhelg v.22. Då är det fullt upp. 20 maj är det Porthällas student och mottagning hemma hos TC, 30 maj ska Klamas fira sin 20 dag med partaj, 31 är det konfirmation för Josse. Därför måste jag byta helg. Hoppas det löser sig. Hitills är det inte någon som vill jobba....men men.

Nu ska jag bege mig.

Sov gott och vakna torrt
Puss&Kram
Jessica

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ha ha ha.... du e ju en riktigt upptagen tjej ju... :) ska du med å springa GBG-varvet nästa år????

2009-05-18 @ 13:38:01
URL: http://www.ozzi69.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0