Beyoncé....vilken brud.

Hej!

Igår var grymt, igår var toppen!

Jag och Jossan träffade tjejerna på Chez uteservering innan konserten. Där åt vi lite mat och drack lite god dricka. vi var 6 st tjejer som skulle gå.
Sedan bar det av till Scandinavium. Innan Beyoncé intog scenen, var det Knappen och Hakim från NRJ som spelade lite musik och var DJ:s.
Sedan gjorde hon en grym entré!
Och hela showen var grym!
Vi hade
ståplatser och var ganska nära. Och jag kan lova...att hon var snyggare i verkligheten. Och då tyckte jag ändå att hon var enormt snygg innan.
En bra show med bra dansare. Killarna som dansade fick oss flickor att dregla, herregud att det finns sådana kroppar!

I slutet tog hon en låt som ligger mig mycket varmt om hjärtat, Halo. Jag ryste i hela kroppen, vilken känsla!
5/5 stjärnor får hon av mig!

Här har jag snott lite bilder från Madde :)
Fler bilder + filmer kommer inom kort!







Haha, Cissi.


Titta, titta.....






Idag har jag spelat golf med min personlige tränare Rickard.
Till en början gick det väl sådär. Jag var ganska ofokuserad och skrattade åt det mesta jag gjorde. När vi sedan kom till mitt HAT hål = slå över dammen. Hur jag än sikter träffar jag alltid rätt ner i vattnet. Den enda gången det gick bra klarade jag banan på 2 slag, som ett proffs nästan haha! Idag ville jag försöka lyckas igen. Jag siktar in mig, placerar mig och slår.

PLASK

Sedan hör man hur Rickard försiktigt skrattar i bakgrunden....
Mitt i vattnet igen. Det blev totalt 5 slag, suck.
Men sedan flöt det på.
Efter det käkade vi lunch och fikade inne på Lärjedalens klubbhus.
Där satt vi i 2 timmar och bara pratade i det härliga vädret. Sånt gillar jag, kan sitta i timmar.
Men idag pratade vi om jobbiga saker,usch. Men det var bra att prata im det, men det gjorde lite ont i kroppen och i mitt lilla hjärta. Men det har klarat det mesta, och kan nog klara detta.

Sedan körde vi hemåt. Jag stannade hos Rikk en stund sedan åkte jag upp Till Helen. Där ställde jag bilen och så tog vi hennes bil till styrelsemötet som skulle äga rum i Bygg Logisktiks lokaler. Jag, Borgen och Helen representerade spelarrådet. Mötet gick sådär kanske. Vi hittar ingen lösning, men jobbar på det. Men det kändes inte bra att gå därifrån.
Jag hoppas att allt löser sig, verkligen.
Öjersjö IF är trotts allt enligt mig Partilles riktiga damlag.

Sedan runt 21.00 var mötet slut. Då var det att köra hem till Hålanda.
Hela vägen var jag helt borta i huvudet. Idag var det lite för mycket för huvudet. Alla tankar, känslor och måsten snurrar runt.
Vissa saker ångrar jag, och vill bara glömma. No more, no more.....samtidigt gick andra saker lite bättre än väntat.

Men i morgon är en ny dag, nya tag!
Först ska jag jobba 08.00-15.00, sedan några timmar som vanligt mellan jobbet och träningen som börjar 19.00.
Nu ska jag nana.

Sov så gott
Puss&Kram
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0