Bra kväll igår!

Hej hej!

Det blir ett snabbt och kortfattat inlägg idag. Har lite bråttom. Vi ska nämnligen åka iväg strax.

Tänker bara snabbt berätta om gårdagen!

Först jobbade jag.
Sedan efter jobbet skulle jag egentligen åkt och hämtat en del till min bil som jag beställt. Jag det bliv lite tajt med tiden. klockan var 15.30 när jag satt i bilen. 17.15 hade vi samling inför matchen sedan.
Så jag ska hämta den delen idag istället.
Nu kunde jag passa på att äta i lugn och ro. Middagen blev hemma hos Rickard. Vi satt och tjöta om lite allt möjligt.
Sedan skulle han på Danas studentmottagning, så jag åkte upp till Vallen.

Det var match mot Landvetter som var dagens höjdpunkt. Jag ville vinna, som sjutton!
När jag skulle gå fram och hälsa på domarna innan matchstart visade det sig att det var samma huvuddomare som sist. Och då hade jag skrivit ner en dikt på min hand som jag läste för dom.
"Ingen dikt idag kapten?"
"haha, nej. Attans det glömde jag"

V fick medvind i första halvlek, gott! För det blåste som sjutton!
Det blev vinst igår iaf! 4-3 till ÖIF. Men vilka lägen vi hade i matchen. Mer mål hade det kunnat bli, men detta räckte.
Klart snyggaste målet var åsas frispark. Rätt i krysset! Målvakten hade inte en chans!



Matchens snyggaste mål gör Åsa!



Lilla Emelie i mål



En riktig iskön bild på mig. Matchen mot Öckerö. Den bruden...Varje gång vi möts är det krig hela matchen.


Sedan efter matchen åkte jag, Åsa och Emelie hem till Åsa. På vägen hem köpte vi Burger King. Sedan satt vi hemma och champions league finalen. Riktigt trevligt! Egentligen hade vi tänkt åka in till stan för att se den, men vi var för trötta.

Och nu, idag.
Först ska jag, farmor och mamma åka till Eriks resturang och äta lunch där. Sedan ska vi köra till Peugeot Center för att visa bilden (det är som sagt något pucko som dragit sin därr i våran bil).
Sedan ska vi till Sisjön för att häta min bildel som jag beställt.
Efter det blir det jobbet. Idag ska jag stänga "special" för första gången, ska bli skoj :)

Men nu måste jag kila!

Puss&Kram
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0