Gaaalen golflektion, bland annat.

Tjo hopp!

Har fastnat här vid datorn. Jag är fortfarande frusen från golfkursen.
Men jäklar vad skoj det var idag. Idag var som sagt sista praktik tillfället, lite sorgligt faktiskt. Vi har haft så himmla skoj tillsammans! Men det är fortfarande 2 teorilektioner kvar. Nu på öndag är det nästa gång.
Jag kan inte sätta fingret på vad det var som var så skoj idag, det var nästan allt.
Idag filmade vi lite också. Det blev några härliga filmklipp.




Christer testar Jonas driver. Fina slag!


Jonas
hade fått in klockrena skag med sin nya driver. Men  när vi väl skulle filma lyckades han dra upp en hel gräsmatta, haha. Nästa slag blir dock bättre.


Idag hade jag även på mig mina fina rosa stövlar eftersom det ösregnade i morse när jag skulle till jobbet. När det väl var dags för golfen orkade jag inte byta utan hade på mig dom. Och jag kan lova att ingen annan hade rosa stövlar på golfklubben :)



Älskar dom. Köpta på barnavdelningen, fynd!



Förövrigt idag så har jag jobbat, på special. Lika kul som vanligt :)
Efter jobbet åkte jag och Jossan till Yasmine. Hon säljer produkter från Oriflame. Jag köpte lite rengöringcréme, ansiktsvatten och två stycken "shower gel". Den ena med lukt av persika och vitt te, den andra cocos. Mumma! Då kommer man dofta himmla gott till sommaren.

I morgon är jag ledig, fast skulle egentligen inte vara det. Stannade till på jobbet på väg hem efter golfkursen. Jag skulle försöka fica lite med min tid i morgon, men så hade det blivit lite missuppfattning. Så jag jobbar inte. Men det gör inte så mycket. Börjar 06.00 både fredag och lördag. Det är skönt att vara ledig också. Ska åka och träna i morgon bitti. jag ska verkligen föröska gå upp tidigt.
Därför måste jag nana nu. Men jag blev så pigg när jag kom hem.
Men men
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0