Lite smått och gott

Hej hopp!

Idag har jag inte gört mycket. Bara jobbat. 15.00-22.30.
Men jag var himmla trött på jobbet.
Jag hade nog utan problem kunnat sova i 2 dygn, hade varit super gött.

Men förövrigt gick det bra att jobba.
I morgon ska jag jobba på kolonial 09.30-16.00. Sedan på kvällen är det träning.

Alltid när man jobbar kvällen lyckas det hände en massa roliga saker.
Det absolut bästa idag var när mina käraste vän Jossan låste in sig.

Hon hade precis haft 15 min rast och skulle sedan städa lunchrummet. Cissi hade sagt att hon helst skulle vara nere till kl 20.
När hon ska ner och stämpla in igen för att gå upp och städa upptäcker hon att hon glömt "pluppen" som hon låser upp med, i lunchrummet. För att komma ut i butiken behöver man den, även om man ska upp till lunchrummet. Hon var alltså fast i trapphuset.

Där är hon fast i 15min. Bankandes och skrikandes "Hjääääälp"
hahahahhaa....

Tillslut kommer Patric som ska upp på rast. han bröt ihop av skratt.
Det gjorde jag med när jag fick höra detta, hahaha. Min lilla Goofy.
Sedan var det även lite andra roliga komentarer som förgyllde min kväll på jobbet






En stor besvikelse när jag kom hem var min bil. Jag köpte som sagt nya lager, men det visade sig att det inte är lagrerna som är slitna, utan de några andra = mer pengar som går till att fixa bilen.

Förhoppningsvis går det att fixa enkelt. Pappa ska och kolla lite kring det i morgon.
Jag måste ha en bil när jag flyttar om 1 månad. Det är inga problem att ta bussen till jobbet, 513 går som sagt hela vägen från Korsvägen. Men när jag börjar kl 06, då blir det problem eftersom den inte har börjat gå då. Då är det ända alternativet tåget, men då ska man ju ta sig dit också.

Men det löser sig :)

Jag hade tänkt att skriva lite roligare inlägg, men jag är för trött. Måste nana. Min syster är inne i rummet och sitter vid sin dator. Vi har nämnligen slått ihop våra sängar i ett av rummen så vi har en dubbelsäng :)

men jag ska gå in nu och starta ett kuddkrig i protest om att hon ska stänga av satorn så jag kan sova :) Mohaha.

Sov gott
Puss&Kram
Jessica


























 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0