Nu är helgen äntligen häääär!



Himmlans vad det går fort!
För bara några dagar sedan önskade jag att det var helg, och i morgon är fredag!
Yes!

Nu har jag i alla fall packat ihop lite saker. Ska nämnligen vara borta till söndag. Förklarar mer sen ;)

Idag har jag iaf jobbat, kväll. Gjorde min första stägning på special. Gick väl bra, panten löste sig ganska bra ändå.
Sedan när klockan bev 22.00 då jag slutade, var det sjukt mycket folk vid kassorna. Så jag gick dit och hjälpa till i självscanningen. 22.10 gick jag till oklädningsrummen.
Mamma skulle hämta mig eftersom hon varit Hemma hos Christiansen och fixat inför studenten i morgon.
Men jag får inte gå ut genom utgången pga säkerhetsskäl, så det blev att jag satt och väntade i omklädningsrummet. Ringde Jossan och planerade lite inför morgondagen.
Rickard skulle möta mig utanför utgången 22 också, så han hoppade in i bilen och väntade med mamma och farmor.
Jag gick när de andra som stängde gick, ca 22.30.

I morgon är det som dags, Porthällas 3:or tar studenten! Wiihooo!

Jag vill också det! Jag vill göra om allt om och om igen! Fy sjutton vilken dag!


S3















Men vi ska iaf gå på utsläppet som är ca 13.45. Sedan hem till Christiansen och fixa maten m.m så att allt är klart. ca 16.00 ska pappa hämta Therese med motocykeln när hon åkt färdigt flaket.
På in student förra året åkte jag och Jossan motorcykel med pappa och morbror Mats från Heden efter flaket, SÅ jäkla skoj!

Sedan blir det mat, efter det sticker jag till Johanna en snabbis på hennes mottagning.
Senare på kvällen åker jag till Otto och Rabar för att förkröka lite. efter 21.00 kommer jossan som jobbat.
Sedan bär det av till porthällas studentfeste, som visst ska vara på GP. Trodde jag ej, men skit samma, för det blir himmla skoj ändå!

Där ska jag dansa och ha sköj hela natten och morgonen lång.








På lördag ska Klamas firas! Då ska vi vara hemma hos henne. Ska bli skit skoj! Det är färgtema på festen. Antingen kör jag min aprikosfärgade volangklänning med blomma i håret, eller min benvita studentklänning från förra året med blomma i håret.
Sedan på natten får vi se vart vi tar vägen. You never know.....





Antingen den aprikosfärgade eller den vita?




Söndag = vilodagen

Då kommer jag förmodligen bara vilja ligga i någon soffa och kolla på bra film hela dagen lång, mysigt :)

Sammanfattningsvis vill jag bara säga att min helg är en helg att se fram emot. Är egentligen min jobbhelg, men det är löst :)

Nu ska jag välja vilka skor jag ska ha med mig och sedan nana. Jag ska också ha med mig några klänningar + andra ombyten. Kläder för studentmottagning, klänning för kvällen, kläder för lördag förmiddag, klänning för kvällen, sedan kläder för söndag. Ska upp tidigt i morgon för att fixa lite saker hemma + gå ut med hundarna innan vi åker. De ska med till Partille sedan, eftersom vi stannar där hela dagen. Så min fina Zantos ska vara med mig i morgon.

Föresten!
Det är ca 1 vecka kvar tills jag flyttar in! Shiiit ponfritt! Vad fort det har gått!
Gud vad jag längtar. Till min lilla, lilla, lilla 1:a :)



God natt allihopa!
Jag blir så glad varje gång jag ser hur många som är inne och läser :)
Nu blir det säkerligen dålig uppdatering igen, men när jag skriver nästa gång blir det ett bra inlägg.
Puss&Kram
Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0