Saturday night

Hello Dear...How u doin?

 
Jag mår i alla fall toppen!
Är dock lite små trött och seg efter dagen på jobbet idag. Det blev ett 06.00-16.00 pass med jobb på mejeri + special.
När jag körde hem idag var det faktiskt lite farligt att köra, för jag var så trött.
När jag kom hem, hann jag inte ens gå in i huset. Pappa bad mig följa med i jeepen och släppa honom hos Erik. Han ska hjälpa till att fixa lite på deras fasad.
Efter att jag lämnat honom körde jag hemåt igen. Med rutan nere kände jag luften, det var riktigt varmt!
Det är så fint här ute nu, grönska och blomor överallt. Nu går alla hästar på sommarbete. En av våra grannars häst har precis fått en liten fölunge :)

När jag kom hem möttes jag av två helglada hundar.



Nu ska vi strax bege oss till Erik och Helene. Jag ska gå bort med Zantos.

Jag är annars för trött för att hitta på något mer krävande än att grilla.
Men idag är det verkligen en super fin kväll!
En perfekt kväll för alla lyckliga par här i Göteborg.
Om jag var en av dom skulle jag överaska min pojkvän med picknik på något mysigt ställe. Så härligt....
Men den dagen kommer så småningom, inte ännu :)

Men nu ska jag hitta min stora stickade tröja som jag ska ha med mig, sedan är med grilla.

Puss&Kram
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0