Underbar vinst



Hisingsbacka - Öjersjö IF 2-3

Gööööööött!

Sikken kämpar match.
Den enda närhet av mål som jag gjorde var mitt ribbskott, attans.
Men vi spelade bra, och stämmningen tycker jag allt att vi hade.

På måndag väntar nu ett möte, ett viktigt möte. Så får vi se hur det går.

Annars har dagen inte varit så himmla speciell. Strömmen har gått i området 3 gånger, typiskt.
Jag tig en gå promenad med hundarna på förmiddagen.

Sedan åkte jag och mamma + hundarna till Borgens lägenhet för att mäta lite och sånt. Sedan körde vi till matchen.

I morgon blir det kvällen i kassan. På förmiddagen har jag inget planerat, känns rätt skönt. Ska förmodligen åka lite tidigare till jobbet för att fixa lite tider och sånt.
Till helgen ska jag också jobba. Är lite sugen på att vara i Partille över natten, men vi får se vad som händer.

Roligare inlägg än så här blir det tyvärr inte, är trött och ska krypa ner i min säng under mitt goa duntäcke :)

Natti natti
Puss&Kram
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0