Vad betyder egentligen en dröm?

Drömmar är någor som jag aldrig kommer förstå mig på.
Det finns människor som ständigt jobbar med att försöka tyda drömmar av olika slag, vad de betyder. Men jag själv hoppas att någon aldrig reder ut den frågan.
Vad vore charmen med drömmarna då?

Det finns fler olika typer av drömmar. Men när man drömmar något som verkligen känns så verkligt, då tror jag att det betyder något. En liten vägledning kanske?

Inatt har jag drömt jätte mycket. Jag drömde en dröm flera gånger, den fortsatte hela natten att sköpa i mitt huvud. Har aldrig i mitt liv drömt något liknande.
Jag drömde att jag gjorde och sa saker som jag aldrig har vågat innan. Jag fick chansen att ändra saker som hänt i mitt liv. Det var helt sjukt.

Men jag ska skriva mer om den sen. Nu ska jag faktiskt lata mig ordenligt i soffan med filt + kudde med en go film.
Sedan ska jag skriva los här på bloggen kring mina "drömfunderingar".

Men nu ska jag, mamma och Zantos åka till Partille. Jag ska köra min bil, äntligen. Gillar att köra den :) Efter att jag lämnat in den ska jag åka till Furulund där jag och mamma ska ha ljuspartyt.


Hej så länge, skriver om en stund igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0