04:34

Japp, det var då jag kom innanför min dörr idag. 04:34.

Ikväll har vi varit några tjejer från fotbollen hemma hos Sunkan. Efter en stund gick vi till Niklas på jobbet(Elins bror) eftersom han hade sin 25-års fest. Vi stanna där en stund. När vi begav oss hem till Sunkan igen var kl strax efter 23. Då bestämde jag mig för att det inte var någon idé att gå hem och lägge sig.

Jag ska nämnligen börja jobba kl 06.00.

Så när vi kom tillbaka till Sunkan fortsatte jag dricka upp min vinflaska.
Runt 00.00 åkte vi in till stan.

Först var vi på Rosen en stund, efter det stack vi till Park Lane. Trevligt, trevlig.

 

Vi hade verkligen super skoj!

Natten blev lång och nu sitter jag här och dricker te och äter ett ägg. Jag är redo att gå till jobbet, trotts att det var ca 1 tim sedan jag kom hem.

Ännu är jag inte trött. Men det kommer kännas snart. Det var trotts allt kl 05.0 igår som jag gick upp, nu har det gått lång tid utan sömn.

Men nu ska jag fixa det sista innan jag beger mig till jobbet, känns helt fel. Min säng ser  otroligt skön ut just nu kan jag lova...

God natt och god morgon allihopa!

Puss&Kram
Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0