3½ timmar sol.

Under hela november har vi haft totalt 3½ timmar sol, 3½ timmar!
Det är galet!
Att vi inte går under jorden istället.

Therese berättade det för mig idag.
Vi träffades efter jobbet. Egentligen skulle vi åka in till stan, men vi bestämde oss för att vara hemma hos henne istället. 
 
Jobbet gick bra idag, förutom att jag hade ställt om min klocka i sömnen första gången det ringde. Först ringde den 04:45 och nästa gång 05:15. Inte bra...

Igår på jobbet julpyntade jag och Johanna lite i brödavdelningen. Vi glaserade papparkakshjärtan och hängde upp dom i röda sidensnören. Lägg märke till detta nästa gång ni handlar :)

Men åter till idag.
Jag åt lite mat hos Therese och sedan åkte familjen iväg på träningar m.m så det var bara jag och Therese kvar hemma. Vi bestämde oss för att baka kladdis och dricka lite kaffe. Det var himmleskt.
Sedan slappade vi lite i soffan. Jag nickade till ett antal gånger eftersom jag var så trött. Efter en stund hoppade Levis upp och la sig på mig så kliade jag honom lite bakom öronen. Det tyckte han visst var skönt och stannade en stund.

Sedan runt 21.00 gick jag hemåt, inte å det roligaste vädret precis.

Jag har en film som jag vill se. Magnus på jobbet har tipsat mig om det, en väldigt bra skräck-film.
Paranormal Activity.

Jag har ännu inte hittat någon som vill se den på bio, men jag vill verkligen det :)

 





Men nu ska jag krypa ner i min säng. Syster Titti ligger här bredvid mig i min stora säng och läser en bok :) Jag blir så glad när hon är här och hälsar på.

I morgon blir det jobbet och sedan en sväng in till stan.

 

 


Kommentarer
Postat av: carita

Haha...Magnus har oxå tipsat mig om den filmen...verkar jäkligt bra faktiskt.

Jag brukar oxå göra så som ni gjorde med pepparkakorna, men varenda år så trillar de ner, för att de blir så mjuka..haha...Ni kanske har preparerat dem med något?! ;)



2009-11-19 @ 23:05:59
URL: http://kritans.blogg.se/
Postat av: carita

Fan vad dum jag är...haha....du satt väl där när han berättade det för mig med??!! Nu har jag verkligen gjort själ till att få kalla mig dum blondin!!

2009-11-19 @ 23:11:39
URL: http://kritans.blogg.se/
Postat av: Therese

Och den ska vi se, ellerhur?! :)

2009-11-21 @ 22:22:02
URL: http://thereseszanto.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag kollade på den filmen i helgen och tyckte inte den va så bra. Skulle inte betala för att se den på bio i alla fall :)

2009-11-22 @ 19:46:52
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/
Postat av: Goofy

Jag kan se den med dig om du vill :D

hihi men då får du hålla mig i handen för du vet hur rädd jag blir eller hur?

Pusspuss pussgurka!

2009-11-25 @ 12:11:42
URL: http://stylebyjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0