Charm.





Detta är charmen med att bo i egen lägenhet.

Just nu har jag precis gjort i ordning lite god mat. Jag har bara tänt "mysbelysningen" här hemma. Även nästan alla mina ljus är tända.
Min klädsel är av det bekvämligare laget.
Jag sitter i min säng och ska kolla på film. Det är lugnt och skönt här, bara min musik är på. Vädret är verkligen gjort för en riktig "film-söndag".

Jag älskar detta.
Detta är även charmen med att bo ensam, att kunna gör såhär och inte behöva sitta och prata hela tiden.

Jag gillar läget helt enkelt.

Skriver lite mer sedan om gårdagen.

Kommentarer
Postat av: Emil

Härligt inlägg.... men du saknar allt att någon sitter tyst bredvid dig och kollar på filmen med :)

2009-11-22 @ 20:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0