Den var bra, väldigt bra.

Igår var jag och kollade på New Moon.
Vi var i en av de större salongerna i Bergakunden, och det var helt utsålt.

Lokalen fylls på med folk. Vi hade väldigt bra platser. Helt plötsligt kommer ett gäng tjejer på ca 10 personer in. De alla är sminkade som vamyprer och har banderoller runt huvudet där det står: "Team Edward"

Haha, för gulligt.

Jag gillar Twilight-filmen väldigt mycket. Därför är det ganska självklart att jag skulle tycka om New Moon också. Men den var faktiskt riktigt bra. Denna filmen är mycket tyngre än Twilight. Mycket är olyckligt.

Men som vanligt är dock boken betydligt bättre filmen.

En grej med New Moon är att man får sebetydligt mer nakna överkroppar, vilket är helt OK för mig. Jag börjar smådregla när jag ser Taylor...










Kommentarer
Postat av: Nils

Jag håller med, den var sååå bra! Längtar efter nästa film som jag har hört kommer redan i juni :D

2009-11-22 @ 23:00:20
URL: http://www.annasmyckeform.se
Postat av: Jessica

Eller hur!



Jag längtar verkligen till nästa....

2009-11-23 @ 23:14:26
URL: http://jessicaszanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0