Fullt ös medvetslös!

Det sanna ordspråket!

Jag har nu precis avslutat en mycket lyckad kväll med en av mina bästaste vänner, Therese.
I förrgår kom hon hem från USA. Äntligen är någon av dom hemma...

Jag blev så glad när jag såg henne! Min lilla Tessus!

Så idag var hon hembjuden till mig på middag.Planen från början var att det skulle bli något hyfsat ordentligt i matväg.

Men vi träffades på jobbet idag kom vi båda överens med tacos. Enkelt, snabbt och super gott.

Hon var trött eftersom hon ännu inte lyckats vända på dygnet, och jag var trött efter jobbet.

Vi har nu "matmarknad" på jobbet. Hela butiken är full av provsmakningar. Vi i bageriet säljer lite godsaker vid entrén. Den ska vara tors-lör. Det är verkligen att göra må jag säga!

Vi ska baka det vi säljer utanför butiken + det dagliga sortimentet. Men jag gillar det, det är skoj när det blir lite fart och fläckt!
Idag var det väldigt mycket folk i butiken, det blir förmodligen likadant i morgon. Jag ska jobba i morgon, trotts att det inte är min helg. Men det skadar inte att hoppa in lite extra :)

Jag har haft så fullt upp att jag inte ens haft tid att skriva ett ynka blogginlägg. Så fort man sätter sig ner blir kroppen trött. Men i morgon efter jobbet ska jag vila ut.

Pappa fyller år i morgonn, men vi ska fira honom på farsdag som är på söndag. Trotts detta funderar jag på att åka hem redan i morgon. Men har inte bestämt mig ännu, får se.

I veckan har det inte hänt så mycket. Det har varit fotboll, möte med styrelsen i ÖIF, jobb m.m.
Men nu ska jag bege mig till sängs och ladda batterierna inför i morgon.
Det är tur att vi är ett gott gäng som håller igång varandra på jobbet. Trotts att det är mycket att göra och det blir stressigt har jag riktigt skoj, det har vi nog allihopa!

"Kan någon komma och hjälpa mig med att sätta på elefantkondomen, jag kan inte göra det ensam"

 

......

 

Men det blir ett lite roligare inlägg i morgon, det kan jag lova!


Lite bilder från häromdagen. Då kom Titti hemtill mig med hemlagad mat, pumpstuvning som vi båda älskar!
Mumma säger jag bara.






Sov gott
Puss&Kram
Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0