Godnatt

Klockan är nu 00:45 när jag börjar skriva detta.
I morgon är jag ledig, även torsdag. Känns himmlans skönt.

I morgon kväll är det träning. På dagen ska jag förmodligen försöka hitta på något med Therese. Min kära Therese Christiansen som återvänt från USA.

Yeah, 1 av mina favorit vänner är hemma!

Det känns bra, känns tryggt.

Fast en stor personlighet saknas fortfarande, Goofy.

Jag har försökt pussla ihop flygtider, tågtider och jobb-schemat nu i några dagar. Hitills vill det inte lösa sig....
Jag vill åka dit. Åka bort lite, bara några dagar.

Tänk att få möte dig på flygplatsen, vilken känsla!
Men nu är det inte långt kvar tills hon kommer hem. Allt jag vet är att det är någon gång i december. Hon har inte sagt vilkt datum. Från och med den 1:e december ska jag hoppas varja dag att du dyker upp och överaskar mig.

Men men, i morgon ska jag ringa Jossan så får vi prata lite om Florens och om jag ska åka m.m.

Men jag tänkte avsluta med lite "Twilight". Samma dag som biljetterna släpptes bokades bilhetter för lördag. På fredagen är det premiär för New Moon. Det kommer bli helgrymt!

Här i några trailers.



Detta är första filmen,  Twilight.







Här är uppföljaren, New Moon.
Premiär 20 november.


Kommentarer
Postat av: Therese

Hallå din neger!

Du kan gärna läsa mitt inlägg om dig på min blogg :)

PUSS&KRAM

2009-11-12 @ 23:41:38
URL: http://thereseszanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0